کالاهایمان را به چه کسی بفروشیم؟
بازاریابی شبکه ای و تجارت الکترونیک
کالاهایمان را به چه کسی بفروشیم؟
دو شنبه 29 اسفند 1390 ساعت 17:53 | بازدید : 739 | نویسنده : کاوه | ( نظرات )

 

کالاهایمان را به چه کسی بفروشیم؟

 

مشتریان چه کسانی هستند؟ چه کسانی از این کالاها و خدمات استفاده می کنند؟ آنها را توصیف کنید. مهمتر اینکه، آیا این مشتری ها را می شناسید، دوست دارید که بشناسید یا موفق به شناختشان شده اید؟ برای مثال آیا بیشتر مشتریان را افراد مسن تشکیل می دهند ؟ اگر بیشتر مشتریان را خانمها ، مادران و زنان خانه دار تشکیل می دهند ، آیا به نظرتان در آن بازار موفق خواهید بود ؟ اینها سوالات مهمی هستند که می توانید برای روحیه و آرامش ذهنی خودتان به آنها پاسخ دهید ؛ اما دلیل دیگرش این است که  روی مشتریانتان شناخت داشته باشید و ببینید آیا با آنها سازگاری دارید. قرار نیست شما در چند ماه اول تجارتتان درآمد بالا داشته باشید  _ بازاریابی شبکه ای حرفه ی آهسته پولدار شدن است . در حقیقت بسته به وقتی که می گذارید و نیز کارایی تان در این تجارت، ممکن است است حداقل یک سال طول بکشد که درآمدی کسب کنید و یا بیشتر از پولی که بابت خرید کالاها و خدماتی که برای خود و خانواده تان می پردازید ، گیرتان بیاید.

بنابراین وقتی در ماه های نخست کارتان، شک و ترس بر شما غلبه می کند، احتمالاً کمیسیون شما آنقدر درشت نیست که بتواند در حفظ تعهد شما به تجارت موثر باشد . اما از این تست بازاریابی شبکه ای غافل نباشید : لذت ببرید! اگر افرادی را که در بازاریابی شبکه ای با آن ها آشنا می شوید دوست داشته باشید _ همان طور که با مشتریانتان برخورد می کنید با توزیع کنندگانی که در زیر مجموعه ی شما فعالیت می کنند برخورد کنید _ در آن صورت به احتمال زیاد به کار در این تجارت ادامه می دهید . وقتی شما به کاری که هم سخت است و هم گاهی اوقات نا امیدکننده ، نخواهید به عنوان سرکرمی نگاه کنید، احتمالاً خواهان یک آینده ی بلند مدت در بازاریابی شبکه ای نیستید .

در حقیقت هدف ما پرورش افرادی است که بتوانند در زندگی شخصی ، خانوادگی خودشان و دیگران آنقدر تغییر به وجود بیاورند که در نهایت منشا تغییرات مثبتی در جهان شوند . ما این افراد ((هدفمند)) را که واقعاً دوست دارند در زندگی دیگران تغییری به وجود بیاورند ، جذب می کنیم . یکی از دوستانم ، گری بیلینز (چنین آدمی است) وقتی اهمیت این مسئله را شنید ، هنوز سردرگم بود . اما حالا این مسئله دلیل اصلی فعالیتش است _ کارش را دوست دارد درآمد کسب می کند و حتی مشتاقانه انتظار درآمد های بالاتر را می کشد . اما این هدف تغییرات زیادی را در زندگی افراد به وجود آورده است . حتی بسیاری از آنها گفته اند: «اگر در این کار هیچ پولی هم دریافت نمی کردیم ، تحت هیچ شرایطی دست از کار نمی کشیدیم » نتورک مارکتینگ نه تنها سرگرم کننده است بلکه رضایت شخصی را هم به همراه دارد.

دو مورد از رضایت بخش ترین ثمرات این حرفه اینهاست :دریافت جملات و نامه های تشکر آمیز از مردم و لذتی که در نتیجه ی دیدن رشد دیگران و موفق شدن آنها در زندگیشان به انسان دست می دهد.




|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد


تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 85
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 13
:: باردید دیروز : 61
:: بازدید هفته : 75
:: بازدید ماه : 626
:: بازدید سال : 1860
:: بازدید کلی : 27608